Istoria raionului
Harta
Simbolica
Paşaportul raionului
Cetăţeni de onoare
Patrimoniul cultural şi turistic
Raionul în mass-media
Consiliul raional Dubăsari se convoacă în ședință ordinară de lucru În conformitate cu art. 45 alin. (2) și (3), art. 53 alin. (1) lit. f), art. 54 alin. (1), (3) și (4) din Legea privind administrația publică locală nr. 436/20 06 și Dispoziției Președintelui raionului nr. 211-n din 10 decembrie 2024, Consiliul raional se convoacă în ședință ordinară de lucru. Ședința va avea loc pe data de 19 decembrie 2024, ora 1000, în sala de ședințe, et. 3 din incinta ÎM ,,Centrul de odihnă pentru copii și tineret „Prietenia” cu următoarea ordine de zi: 1. Cu privire la aprobarea Acordului de parteneriat între Consiliul raional Dubăsari și Agenția Națională Antidoping. Raportor:Sergiu Grigoriev, președintele raionului; 2. Cu privire la organizarea și desfășurarea Concursului pentru ocuparea funcției vacante de administrator/administratoare a Î.M. Centrul Stomatologic Dubăsari”. Raportor: Sergiu Grigoriev, președintele raionului; 3. Cu privire la defrișarea arborilor din fâșiile de protecție a drumurilor publice de interes raional. Raportor:Eudochia Nicolaev, șefa Secției construcții; 4. Cu privire la corelarea/modificarea bugetului raional. Raportor: Olga Loghinova, șefă-interimară, Secția finanțe; 5. Cu privire la aprobarea Programului de activitate al Consiliului raional Dubăsari pentru anul 2025. Raportor: Galina Berzan, secretara Consiliului raional; 6. Cu privire aprobarea Programului raional de reparaţie şi întreţinere a drumurilor publice locale de interes raional pentru anul 2025, finanțat din Fondul rutier. Raportor: Eudochia Nicolaev, șefa Secției construcții; 7. Cu privire la aprobarea bugetului raional pentru anul 2025 în prima lectură. Raportor: Olga Loghinova, șefă-interimară, Secția finanțe; 8. Cu privire la luarea la evidență și repartizarea masei lemnoase. Raportor: Eudochia Nicolaev, șefa Secției construcții; 9. Cu privire la rezultatele inventarierii bunurilor mobile și imobile din proprietatea Consiliului raional. Raportor: Galina Berzan, secretara Consiliului raional; 10. Cu privire la casarea unor mijloace fixe uzate. Raportor: Galina Berzan, secretara Consiliului raional; 11. Cu privire la aprobarea bugetului raional pentru anul 2025 în lectura a doua. Raportor: Olga Loghinova, șefă-interimară, Secția finanțe; 12. Cu privire la aprobarea organigramei și a statelor de personal ale Instituției Medico-Sanitare Publice IMSP CS Dubăsari. Raportor: Liliana Petică, șefă, IMSP CS Dubăsari; 13. Cu privire la casarea unor mijloace fixe uzate. Raportor: Liliana Petică, șefă, IMSP CS Dubăsari; 14. Cu privire la numirea în funcție publică. Raportor: Gurii Isac, vicepreședintele raionului; 15. Cu privire la acceptul Consiliului raional privind tăierea arborilor. Raportor: Gurii Isac, vicepreședintele raionului; 16. Cu privire la aprobarea graficului concediilor de odihnă anual. Raportor: Cibuc Irina, șefă Secția management instituțional; 17. Cu privire la transmiterea în comodat. Raportor: Sergiu Grigoriev, președintele raionului; 18. Cu privire la stabilirea evaluatorului pentru funcționarul public de conducere. Raportor: Sergiu Grigoriev, președintele raionului; 19. Cu privire la expunerea la licitația de vânzare a bunului imobil. Raportor: Sergiu Grigoriev, președintele raionului; 20. Cu privire la expunerea la licitația de dare în locațiune a Casei de odihnă a Consiliului raional. Raportor: Sergiu Grigoriev, președintele raionului. |
Lasa un comentariu